Σχεδιαστής ιστοσελίδων

Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας

"Eπάγγελμα σχεδιαστής ιστοσελίδων-Σχεδίαση της ιστοσελίδας του Σχολείου μας"

 Κατά το σχολικό έτος 2011-2012 στα πλαίσια της Αγωγής Σταδιοδρομίας ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα “Επάγγελμα Σχεδιαστής Ιστοσελίδων – Σχεδίαση της Ιστοσελίδας του Σχολείου μας”

Οι όψεις του θέματος που προσεγγίσαμε ήταν

  • Γνωριμία με το επάγγελμα του σχεδιαστή ιστοσελίδων και με τις προοπτικές του επαγγέλματος.
  • Υλοποίηση της ιστοσελίδας του σχολείου μας.

οι παιδαγωγικοί στόχοι του προγράμματος ήταν

  • Να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με σύγχρονα επαγγέλματα που εξελίσσονται ταχύτατα και απαιτούν συνεργασία πολλών ατόμων και γνώση τεχνολογίας.
  • Να προβληματιστούν οι μαθητές για την μελλοντική τους σταδιοδρομία.
  • Να γνωρίσουν από κοντά το επάγγελμα του σχεδιαστή ιστοσελίδων και τις προοπτικές του επαγγέλματος
  • Να αναπτύξουν κώδικες δεοντολογίας στο πλαίσιο της συνεργασίας με άλλους, του σεβασμού της εργασίας τους και της διαφορετικότητας τους.
  • Η εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες μέσω του προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας παρέχει αυτοπεποίθηση, γιατί πιστεύουν ότι στο μέλλον θα είναι ικανοί να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας όντας μέτοχοι της κοινωνίας της πληροφορίας.

Η μεθοδολογία υλοποίησης ήταν

  • Βιωματικές προσεγγίσεις (επισκέψεις σε χώρους εργασίας όπως: επίσκεψη σε εταιρία παραγωγής λογισμικού, επίσκεψη σε τοπικό τηλεοπτικό κανάλι, επίσκεψη στο τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
  • Συνεντεύξεις – φωτογράφηση – βιντεοσκόπηση
  • Διεξαγωγή έρευνας στο σχολείο μας για τις επιπτώσεις χρήσης του Ίντερνετ από τους μαθητές
  • Συγκέντρωση – ταξινόμηση στοιχείων
  • Επεξεργασία στοιχείων με χρήση υπολογιστή
  • Υλοποίηση της ιστοσελίδας
  • Αξιολόγηση του προγράμματος από μαθητές και καθηγητές κατά τη διάρκεια και στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
  • Παρουσίαση του προγράμματος

 

Πεδία σύνδεσης με τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων γνωστικών αντικειμένων

Πληροφορική, Τεχνολογία, Εικαστικά, Μουσική, Νεοελληνική Γλώσσα, Ξένες Γλώσσες, ΣΕΠ

Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ήταν:

Α/Α

Επώνυμο

Όνομα

Τάξη

1

Αγγελίδου

Μαρία

Β1

2

Αδαμόπουλος

Θεόδωρος

Β1

3

Βαμβάτσικος

Θεόδωρος

Β1

4

Δαούτη

Μαρία

Β1

5

Δαούτσαλη

Γεωργία

Β1

6

Καλαϊτζόγλου

Θεοδώρα

Β1

7

Καρίπογλου

Ανέστης

Β1

8

Κατσικάρης

Ευστάθιος

Β1

9

Κεχαγιά

Μαριάννα

Β1

10

Κορδοκούζης

Κωνσταντίνος

Β1

11

Κοτίλι

Ελισάβετ

Β1

12

Κουκιά

Αθανασία

Β1

13

Κουμουλίδης

Ιωάννης

Β1

14

Κρυωνά

Νεφέλη

Β1

15

Μουρατίδου

Αγγελική

Β1

16

Παραγιού

Σοφία

Β1

17

Τσαρίδης

Χρήστος

Β1

18

Χρυσοστόμου

Μαρία

Β2

19

Χρυσοστόμου

Στυλιανή

Β2

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ- ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

(κείμενο των μαθητών/τριών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα)

Μία ομάδα μαθητών της δευτέρας τάξης του σχολείου μας συμμετείχε στο πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας που ανέλαβε ο διευθυντής μας, κ. Κάτανας Γεώργιος, και στο οποίο συμμετείχε η κ. Παρσέλια Καλλιόπη. 

Σκοπός μας ήταν να γνωρίσουμε το επάγγελμα του σχεδιαστή ιστοσελίδας και να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα του σχολείου μας. Στόχοι του προγράμματος ήταν να έρθουμε σε επαφή με σύγχρονα επαγγέλματα που εξελίσσονται ταχύτατα και απαιτούν συνεργασία πολλών ατόμων και γνώση της τεχνολογίας, να προβληματιστούμε για τη μελλοντική μας σταδιοδρομία και να μάθουμε να εργαζόμαστε ομαδικά. 

Για την υλοποίηση αυτών, οργανώσαμε επισκέψεις σε χώρους εργασίας, πήραμε συνεντεύξεις, τραβήξαμε φωτογραφίες και βίντεο, επεξεργαστήκαμε τα στοιχεία με τη χρήση υπολογιστή και τέλος αξιολογήσαμε και παρουσιάσαμε το πρόγραμμά μας. 

Η ομάδα μας αποτελούνταν από 21 άτομα, 8 αγόρια και 13 κορίτσια. Ορίσαμε ημέρα συνάντησής την Τρίτη, αμέσως μετά το τέλος των διδακτικών ωρών. Από τις 25 Οκτωβρίου 2011 και έπειτα βρισκόμασταν μία φορά την εβδομάδα προκειμένου να πραγματοποιήσουμε τους στόχους του προγράμματος.

Καταφέραμε να υλοποιήσουμε όσα είχαμε σχεδιάσει μέσα σε πέντε μήνες. Τον πρώτο μήνα χωριστήκαμε σε μικρότερες ομάδες και συζητήσαμε για το πρόγραμμα, πήραμε ιδέες από ιστοσελίδες άλλων σχολείων, βρήκαμε διάφορες πληροφορίες για το επάγγελμα του σχεδιαστή ιστοσελίδων στο Internetκαι επισκεφτήκαμε μια εταιρεία παραγωγής λογισμικού. Έπειτα τον δεύτερο μήνα εκφράσαμε τις εντυπώσεις για την επίσκεψή μας και οργανώσαμε μία νέα επίσκεψη σε ένα τοπικό τηλεοπτικό κανάλι. Κατά τη διάρκεια του τρίτου μήνα φωτογραφήσαμε και βιντεοσκοπήσαμε χώρους και εκδηλώσεις του σχολείου μας και συλλέξαμε στοιχεία για προγράμματα που υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας. Τον τέταρτο μήνα επιλέξαμε το πρόγραμμα με το οποίο θα δημιουργούσαμε την ιστοσελίδα μας και επεξεργαστήκαμε και ταξινομήσαμε στοιχεία που είχαν συγκεντρωθεί. Τον πέμπτο και τελευταίο μήνα υλοποιήσαμε την ιστοσελίδα του σχολείου μας και στην τελευταία μας συνάντηση αξιολογήσαμε το πρόγραμμά μας.     

 

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ProgAgStad.pps)Σχεδιαστής ιστοσελίδων[Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας]939 kB

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Πρόσθετες πληροφορίες